Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~BlackAnn | użytkownik

imię i nazwiskoAnia adresOława/Wrocław zarejestrowany25.02.2007 @20:43:30 ostatnio na stronie22.02.2010 @20:24:58

Czarna

Andrzej Bursa
PANTOFELEK

dzieci są milsze od dorosłych
zwierzęta są milsze od dzieci
mówisz że rozumując w ten sposób
muszę dojść do twierdzenia
że najmilszy jest pierwotniak patofelek


no to co


milszy mi jest pantofelek
od ciebie ty skurwysynie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3993525
digarty6 komentarze190 posty na forum0

komputer / sprzęt
moi, sztaluga, tona farb, kilo pędzli, kultowy ZENIT

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anka990    10.12.2009 @20:16:34
no czarna... aleś sie tam u mnie rozpędziła.... ;p
dzięki ;D
~Samuello    18.09.2009 @17:27:08
świetna galeria, pozdrawiam oława
~meretricious    31.07.2009 @16:25:47
no jak mnie przyjmą to będę szyć poduszki powietrzne. ^^ ambitnie, nie ma co. A chwaliłam się, że dostałam się na Etnologię? ;D sobota, sobota. myślę, że spoko. tylko, gdzie i o której dokładnie? ;]
~meretricious    29.07.2009 @17:23:33
a kiedy Ci pasuje? w ogóle stara jutro mam rozmowę do Autolivu na drugim końcu miasta na 9. skumaj. chyba nie wstanę. ;| także, wiesz trzymaj kciuki, albo inne takie z kończyn wyrastające. ;D
~meretricious    05.07.2009 @21:47:43
cześć stara. ;D
~anka990    25.03.2009 @21:02:53
o. czarna! witam
~polina1990    12.12.2008 @22:30:20
ja tez nie wiedzialam ze ty tuuuu.......ale juz wiem HA HA :D
~smigi    07.12.2008 @22:52:19
Dzięki Następne oleje jednak niesą aż tak dobre żeby je tu pokazywać, dlatego je sobie daruję:P
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~anko18    30.11.2008 @13:53:44
dawaj, czekam :P
~anko18    30.11.2008 @13:39:44
:D:D:D:D
no to swietnie, ze zostalo to zauwazone
~anko18    30.11.2008 @13:29:26
oczywiscie ze tak ale czy lico swiadczy o czlowieku czy dusza? utaj skupilam sie raczej na tym aby pokazac cos co sie dzieje wewnatrz mnie. mysle, ze to jest lepsza interpretacja samej siebie (autoportretu) aniżeli zdjecia portretowe

ale dzieki za sluszna uwage
~smigi    29.11.2008 @22:00:54
Ale to czysta improwizacja była:P:P
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~smigi    08.08.2008 @23:24:02
Ee tam bolało... Gorzej z fotografem, ja bym się tam o sprzęt martwił.. :P:P:P

Nieno, żart oczywiście;] Ale niemartw się, ja też niemam wspaniałej fotki w dowodzie.... Ale przecież to nie na wystawe idzie no nie? Byleby babka w monopolowym podobieństwo widziała xD
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~smigi    08.08.2008 @16:59:48
Za pięć dni to ja dowód odbieram:PZ pólrocznym opóźnieniem ;]
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~smigi    07.08.2008 @23:52:59
Dziękuję za ocenki Aniu

Co do okładki, miało być blokersko, a nie moja wina że tynk z muru odpadł akurat na jego twarzy....:P

A kiedy masz urodzinki?
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~anko18    05.08.2008 @19:32:16
hehe ja i samochod to pewnie to samo co u Ciebie :P
~smigi    04.08.2008 @22:50:09
Oooa z jakiejż to okazji??


PS. chcesz kota?
ostatnio edytowane: 2008-08-04 22:50:28
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~smigi    03.08.2008 @19:40:06
haha, genialny opis xD
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~anko18    03.08.2008 @12:54:06
dziekuje baardzo
~Ellceris    02.08.2008 @22:36:32
aj tam gadasz xD myszlisz ze oczolog cos poradzi ?
~Ellceris    02.08.2008 @21:43:15
nie zmienil sie xD bynajmniej ja przy nim nic nie robilam ;P hoho
~janoszdobrosz    29.07.2008 @13:12:42
Spodobal mi sie twoj wierszyk, a zwlaszcza pointa:
milszy mi jest pantofelek
od ciebie ty skurwysynie
[brawo]
_______
jakie to smieszne jak pol wiecie czego - wiecie gdzie!
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt